donderdag 13 mei 2010

Vertrek naar Haiti

Vandaag vertrek ik naar Haiti! Om 12 uur in de middag vertrekken we met de auto naar Atlanta, van daaruit vertrekken we naar Miami. Daar blijven we een nacht om vervolgens morgenochtend vroeg naar Port au Prince te vliegen. En dan... Geen idee...

Er is nog steeds geen plan voor wat we gaan doen. Team 1 is al terug gekomen, daar hebben we mee kunnen praten en ideeen kunnen uitwisselen, dus er zijn wel ideeen over wat we gaan doen. Maar er is nog niets concreets.
Het zou kunnen dat we veel gaan spreken, maar het zou ook kunnen dat we veel in de bergen zullen zijn, om daar medische hulp te bieden, dingen op te bouwen en ministry te doen.

De verhalen die ik van Team 1 heb gehoord maken dat ik er wel erg zin in krijg, maar het is nog steeds onwerkelijk voor me. Ik kan me nog steeds weinig voorstellen hoe het zal zijn.

Ik zou jullie willen vragen voor ons te bidden, dat we zullen weten wat God's plan is voor deze 11 dagen. Ook voor veiligheid, dat er geen bedreigende situaties zullen zijn.
En dat we zo gevuld zijn met God's liefde, dat we niets anders kunnen doen dan het uitdelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten