vrijdag 11 juni 2010

bijna terug

Ja ik kom bijna terug. Ik weet niet goed wat ik zal schrijven, maar wilde wel graag laten weten dat het goed met me gaat.
Ik geniet heel erg van de laatste weken, maar krijg ook steeds meer zin om naar huis te komen. Al denk ik wel dat dat moeilijk zal zijn.
Om hier te zijn is het ook best moeilijk. Zaterdag was Graduation, dus afgelopen week zijn er veel mensen al naar huis gegaan. Elke dag is het weer afscheid nemen.
Omdat ik zondag hier weg ga, neem ik elke keer afscheid van vrienden die ik misschien daarvoor niet meer zie. Dat is best mentaal vermoeiend...

Vandaag ben ik naar Carowinds geweest, dat is een pretpark vijf minuten van Morningstar vandaan. Ik was er nog niet geweest dus nam een van mijn vriendinnen me mee, ze vond dat ik de ervaring van een Amerikaans pretpark moest hebben voordat ik het land zou verlaten.
Het was een heerlijke warme dag die eindigde met onweer, net als bijna elke andere dag.

Ik hoop dat het een beetje lekker weer is als ik terug kom in Nederland, want ik ben de warmte gewend! :)

Zondag vertrek ik hier en dan kom ik maandag middag aan, terwijl Nederland speelt. Haha, ik heb al zin om het WK te kijken, daar doen ze hier niet zo veel mee. Er zijn wel een aantal voetbal liefhebbers, maar ze zijn denk ik op een hand te tellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten