donderdag 29 april 2010

Haiti

Laat ik maar weer even een update geven over mijn deployment. Ik ga dus naar Haiti voor iedereen die dat nog niet wist. Ik vertrek niet de eerste, maar de dertiende van mei. Ik zal daar zijn voor elf dagen.
We verblijven in Pastor Vincents huis, in Port au Prince. Wat we gaan doen is nog onduidelijk.
Er is wel een team van 15 studenten die overmorgen al gaan, zij gaan die jongeren conferentie houden. Als ze terug komen kunnen ze ons laten weten wat nodig is en gaan we brengen wat ze nodig hebben. Als dat nog een conferentie is wordt dat het, het kan ook zijn huizen opbouwen, of kinder werk.
Improvise, adapt and overcome (improviseren, aanpassen en overwinnen) dat is ons motto, dus dat zullen we toepassen denk ik.
Ik wilde dat ik meer wist zodat ik het kon vertellen, ik heb ondertussen geleerd te leven met niet weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten